489324-203

Tidig morgon

Så tidigt brukar jag då aldrig gå upp men måste så måste man. Har ju min första körlektion 7.30 så får ta bussen in kvart över och hoppas på att jag fixar detta finfint :) Ska bli skoj att äntligen få börja ordentligen. Gjort en massa med mamma men ändå, blir annorlunda nu.

Har grymt ont i halsen idag igen, det är fan jobbigt =/ Så idrott blir det inget för min del. Men jag börjar skolan egentligen idag 9.50 så idag får jag verkligen ingen sovmorgon :O blää. Får även sitta och vänta en timme tills jag börjar och då börjas det med religion och sen lunch, samhäll och sist idrott. Senare ikväll ska jag nog träffa P oxå, hoppas jag inte gör honom sjuk eller nåt liknade så som jag mår.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0