489324-203

Tidig morgon

Godmorgon, det är tidigt och egentligen ska jag inte vara upp nu om jag skulle gå efter schemat men har körlektion idag, kl.7.30. Fy vad jobbigt det är. *Snark* säger jag bara. jag pallar fan inte ha så här tidigt. Det får vara nog med det, får börja ta tag tider för jag är verkligen trött när jag måste gå upp såhär tidigt och sen får jag vänta en timme till innan skolan börjar. Värt det?! Jaa, lite kanske men ändå när det finns tid på dagen tar jag hellre det.

Efter det väntar skola med samhäll som vi har nån läxa i som jag inte visste om och ingen vet vilka sidor, grejt . Sen svenska där vi bara ska se på film.

I eftermiddag / kväll så väntar jobb, 16.15-21.00 och det känns väl sådär, jobbar inte med dom roligaste men får gå helt enkelt. Det är pengar om man säger så :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0