489324-203

Solen ska lysa idag

Idag så måste solen vara framme och värma lite. Igår var det ju faktiskt varmt ute :O Blev chockad ju, gick runt där i jacka och svettades. idag ska jag inte ha nån jacka så nu måste det bli varmt.

Idag väntas skolan, börjar om en timme. Men bussen går inte från om en halvtimme. Då blir det först samhäll och sedan svenska.

Kom på att jag måste berätta med att jag fick G på grundläggande fordonselektronik. Yeah! :D Fick 60,5 och godkänt var 50 så jag är nöjd ;D Var rätt svårt vissa saker men är nöjd ändå :D Var bara 10 poäng från VG :P Hade inte vart omöjligt att få det bara jag hade gjort rätt på dom där jäkla kurvorna från osillioskåpet (stavningen).

Jaja, nog snacka om det. Har även körlektion idag vid 14.20, då vet jag att det blir fikparkering. Sen vet jag inte vad som väntas. Parkeringen är inget kul, nej fy. Tuta och köra det är det som är grejer.

Måste berätta ännu en sak till, min körskolelärare har pratat med en rallyförare i skövde, som oxå är körskolelärare. (På Stens trafikskolan) Snacka om honom nån gång och då sa jag att det hade vart coolt att sitta/åka en sväng i en evo. Och i måndags fick jag reda på att det hade visst han fixat att jag skulle få göra, när och var vet jag inte. men det skulle jag, förövrigt heter han Håkan Svensson. (Pappa om du läser detta så vet du ju ;) ) Haha . Tänka er vad snäll Calle kan vara (Körskoleläraren)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0