489324-203

Slut för idag, tack för idag.

Nu är denna fredag över. Blev en sväng och handla, förutom att dom har byggt om allt på maxi och att det var jätte mkt folk så var det bra ;) Efter det åkt jag till jobbet, (som ligger på andra sidan vägen). Blev att jobba en sväng, rätt möe folk denna kväll, fick även stå i ettan en sväng. Alltid lika skoj :) alltid roligast där. Blev utbjuden på en middag av en 30åring med :O om han nu var det, men han var rätt gammal så. självklart tackade jag artigt nej.
Sen hem, byta om och ringde Hanna och hon var snäll och körde mig in till stan. Träffa Therese med folk, Var väl sådär kul men jaja. åkte hem igen lite innan 12 och nu ska jag sova. GODNATT!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0