489324-203

Såhär känns måndagar, prutt & bajs ;)


Blomberg, jaa.. ni får själv bilda en uppfattning vad han gör ;)

Idag i vilket fall som helst har jag vart ute i verkstan och fått sådär lagom mkt gjort. Skräll mig. Försökte plugga och då kom alla och störde så det sluta inget bra. Måste plugga gärnet imorgon för tänkte ha prov imorgon, det kommer ju inte gå åt helvete, nej inte alls.. Haha.

Efter skolan fick jag skjuts hem av Dennis, tack. Skynda hem och åt för att sen gå ner till affären och möta Frida. Gick hem till henne, snacka, åt bulle och bara ha det soft <3

Vid 8 skulle hon iväg och Madde kom och vi tog en sväng i bilen, efter ha fått körkort idag. Grattis=) Blev lite hets till försök till en börn så åkte upp till billingehus och det blev lite iaf. Haha. Okej för första gången då ;) Åkte runt en sväng, hälsa på jobbarkompisarna på donken och sen hem och duscha och nu sitter jag här. Blir sängen strax om lilla jag ska orka upp imorgon.

Tack för att ni måndagar finns så man får en härlig start på vecka ;) eller rättare sagt en seg & trött start (men nån gång måste det ju börja).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0