489324-203

Nu är man hemma igen

Huvudvärk, det säger allt. Jag har haft min körlektion nu och det gick väl bra. Fick vissa mina skils på krypkörning, bromsning och hålla ratten rätt. Haha. Tänk om man lärde sig sånt med en gång, jag har typ bara tutat och kört ;) haha.
Blev en sväng förbi manamana och beställde klipptid den 1 okt och sen blev det hem för har en sån huvudvärk så blir ingen skola för mig idag.
Köpte med mig hem lite nappar, vindruvor och jucie, nu ska jag frosa och krypa ner i soffan med täcke och se nån film. Detta vädret gör ju en inte direkt piggar tyvärr. Jaja. hoppas på sol snart : )







Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag med, grymt cool tjej!

2008-09-11 @ 19:45:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0