489324-203

Måste ju nästan vara något fel på mig

Jag är trött och jag är trött jämt med. Spelar ingen roll hur lite eller mkt jag sover, för jag är trött hela tiden. I skolan, hemma och överallt. Somnar när jag kommer hem. Somnar nästan i skolan (igår somna jag faktiskt ute i verkstan).  Vad ska man göra?

Idag har iaf man vart i skolan, först samhäll och vi snackar om partier och allt det där. Så jävla ointressant och tråkig. Läraren fick syn på att jag sucka och typ sov och då fick jag stå tillsvars för att jag var halvt borta. Pinsamt. Men var ärlig egentligen bara och sa att det är jävligt ointressant och tråkigt. Inte hennes fel, inte mitt fel. Utan politikens fel! Haha.
Sen efter det var det lunch och sedan vänta svenska och vi titta på Bellman. Hatar när alltid killarna ska säga att vi sätt kortare än vad vi har gjort. Sådär kul att se samma sak två ggr, speciellt när filmen inte är speciellt bra. Men men.

När jag sluta stod Dennis (mitt ex) utanför och vänta på mig. Han fick sin nykel som jag haft ett bra jäkla tag nu och jag fick körkortsböcker. Tack =) Sedan var jag väldigt hungrig för att jag inte hade ätit något i skolan så åkte till Max och käka. Kalla pommes fick man, to bad :( donken is tha shit såklart ;) Haha. Sedan skjutsa han in mig till stan för hade körlektion 14.20. Blev att leta fikparkeringen en lång stund men sen hitta jag en allt =) gick ju rätt bra ändå. Sedan hem med bussen och då sova en sväng. Usch. Nu är jag sådär grusig i ögonen och vill bara sova igen men så funkar det inte. Haha :P

Ska försöka få med mamma ut och övningsköra nu, behöver lära mig parkering mer :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0