489324-203

Lönar sig att vara trevlig, ibland..

Haha, igår när jag jobba på donken så fick jag faktiskt dricks. Första gången det hände och det var ju jätte gulligt av
dessa killar. Fast vet inte vad dom var, antingen var dom sket fulla eller riktigt nördiga, det värsta var att en av dom såg bra ut :O Haha. Fick förövrigt 20 kr och nu känns det att det lönar sig att vara trevlig och tillmötesgående.

Men men, nog om igår. Idag så väntar mer jobb. Jobbar idag mellan 16-21.30. Jag är verkligen festsugen men det verkar se mörkt ut för det. Men har verkligen lust, jobbar inte från 17 imorgon så det är ju lugnt.

Men innan jobbet blir det en sväng till stan med mamma. Haha, förövrigt känner jag att jag skriver allt i en konstig ordning men aja. sån är jag ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0