489324-203

Körlektion, skola & mys

Kl. 7.30 hade jag idag min körlektion, min första sådana. Det gick helt okej ändå. Finns ju saker som måste bättras på och öva på men helt okej ändå. Trots att jag kört minst 100 mil så finns det ju ändå brister.
Efter jag var klar mötte jag upp blomberg och gick till skolan, hade idag - religion, samhäll & idrott var jag inte med på pga. förkylning & ont i halsen. Fy vad jag hatar idrott speciellt när vi är så många nu. Blä för det.
På idrotten hörde brorsan av sig och han kom upp och mötte mig i idrottshallen. Sedan gick vi in till stan, mötte upp Agnes (hans tjej) och gick och kika på kläder och sånt. Hitta mig ett par beiga chinos och köpte även med mig ansiktsvatten hem från åhlens. Äntligen, har sagt att jag ska göra det jätte länge.
Sedan blev det hem, vilat lite, bäddat nytt i sängen och hoppas på att P kan komma :D Ska ringa snart igen så får se.

Kommit på vad jag ska köpa till farsan oxå. Gött ! :) Vill ej säga vad ifall han nu läser min blogg.

Somnar fan snart, är verkligen trött :O orka det. Hoppas P kan pigga upp mig :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0