489324-203

En ny vecka

Måndag igen och jag är sjukt jävla trött mest av allt nu vill jag bara gå tillbaka till sängen och krypa ner där det är så varmt och mjukt men nej, det går ju inte måste dra mig upp och åka iväg till verkstan, inget jag ser ifram emot men aja. Det får gå.

Helgen kan man sammanfatta med kort och massa jobb, igår gick det bra att jobba fick stå i ettan och det måste jag säga gick helt okej, klara ju av att ändå ta två bilar samtidigt så jag är nöjd. :D Tack Manish. Det finns så många roliga människor man stötter på när man jobbar där. Haha.

Idag är det löning :D Jaa, underbart. Dock blir det nog inte för många kronor, nån tusing i bästa fall 2 men inte jobbat mkt och bättre än inget alls =) Måste gå till bankomaten och kika vad jag fick idag. Jaa, jag vet vi får löning lite konstigt men tycker det är jätte bra att få såhär för då får man pengar varannan vecka.

Nu måste jag snart gå, bussen åker iväg om en kvart så, ha en bra måndag allihopa =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0