489324-203

Tiden går..

Tänk vad tiden går fort. Nu är klockan snart redan 4. Sitter nu och läser om landsvägskörning eftersom man ska köra det imrgon, det är lika bra. Har en annan lärare då med, är ju halk som står på schemat imorgon och efter det direkt till jobbet, men får en skön sovmorgon iaf :)

Idag har man haft skolan först samhäll med prov och hon sa att jag blev godkänd, det är skönt att höra=) Sen rast i 2 timmar typ och sen svenska där vi går igenom nat. Efter det sluta, hem en snabbis och äta, var grymt hungrig och sedan tillbaka till stan, in på banken, men det jag skulle fixa var tydligen redan fixat. Sedan till körskolan, gå igenom lite inför imorgon och sedan ut och testa lite bromsning osv. Är nervös inför imorgon. Usch. Nu ska jag läsa klart här, se på främmande fågel som jag inte hunnit och sedan förhoppningsvis kommer P på besök :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0