489324-203

så är det määät..

Nu sitter man här efter en kort skoldag och en kort arbetsdag. Tur att man sov en sväng innan man skulle iväg till jobbet, hade aldrig fixat det annars. Stod i ettan hela tiden nästan, förutom sista halvtimme när jag gjorde .. nåt ;) Stod en sväng i kassan med. Sen blev det att övningsköra hem. Tur att det inte var uppkörning, hihi. Längtar som fan till körkortet, jag vill ha det nu! Jag döööör snart.. Haha. Tänk vad glad mamma blir när hon slipper att hämta mig jämt. haha. Skönt att slippa äcekl bussarna med, så jävla trött på dom och det underbara är ju att bensin priset är långt mot vad det brukar vara, nu behövs som sagt bilen i bra skick & körkort, sen kommer Veronica ut på vägarna :D

Blev nu med en sen middag, men så är det när man inte hinner äta. Blir väl att ta bort sminket och sedan krypa ner i sängen. är inte övertrött men kan vara skönt att sova ändå, kommer nog ändå somna som en prinsessa.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0