489324-203

Pirr i magen

Kunde inte sova så länge som jag fick idag så jag är redan uppe nu :P Fick längre sovmorgon än jag brukar idag, för idag är det dags för halkkörning ;D Jag är faktiskt rätt så nervös, hatar att vara det usch. Men hoppas på att det ska bli kul. Vi ska  åka 10.45 och sedan vara tillbaka senast 17 och jag hoppas verkligen att vi är det då för jag börjar nämligen jobba 17, ska ju hinna men man vet ju aldrig och äta hinner jag heller inte göra på hela dagen, det är ju lagom roligt. Får en macka när vi är på halkkörningen men hinner ju inte äta nåt innan jag börjar säkert och sen slutar jag inte från 21.45 och ingen rast. Jaja, är jag svimfärdig så får jag väl be om att få en 5 min så jag kan få något i magen. Efter jobbet får man se vad som händer.

Nu är det endast 11 dagar kvar tills jag blir 18.
NIna, världens bästa Nina. Har fixat så jag får min praktik i vbg nu. Skräll att rektorn inte ens visste om vad lärarna höll på med. Jag är inte ett dugg förvånad vill jag lova. Men skönt att det blev som jag ville, behövde den turen nu kände jag.

Var riktigt deppig igår förövrigt, usch. Länge sen man kände sig så, fyfan.. Det tar på krafterna men förhoppningsvis så blir det bra snart :)

Mamma har fixat lokalen nu till min 18års dag. Den 24 okt, på fredagen (jag fyller år på måndagen). Det ska bli riktigt roligt och alla är välkomna, typ  iaf.. Dom jag känner. Inget bråk vill jag bara inte ha och inget förstört, det är det jag är rädd för mig, hoppas folk kan sköta sig.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0