489324-203

Mycket att skriva om..

Då vare torsdag och min första dag jag skulle kunna gå ut men fått info nu att det kommer nog vara rätt dött där ikv så blir att ta en fika med Frida ist, blir säkert en nachos tallrik som alltid. Riktigt mums. Sen blire nån folk så kan man ju dra in men får väl se :)

Men nu först väntar skolan med religion, samhäll och sist idrott och den måste jag ju vara med på nu, missat den 2 ggr i rad ju men haft mina bra anledningar, halkkörning en gång och förra veckan vare illamående. Efter skolan ska jag och mamma åka iväg och handla lite till festen på fredag. Massa plastmuggar och annat. Ska även kika på en kamra eftersom min är helknäpp. Tur att man fyllt år.

Måste dock köpa två vinter däck till volvon, usch.. Vill inte, känns som dom pengarna kan jag lägga på nåt mer roligt som kläder ;) haha. Men men ska man ha en bil då får man ta hand om den också.

Förövrigt fick jag vara på min praktik plats i vbg så mellan v. 4-12 (inte sportlovet v. 7) kommer jag befinna mig hos min pappa, iofs så är det bara mån-ons men det kommer bli ett jävla flängande fram och tillbaka men det får gå. Jag vill detta .. Nu på höstlovet måste jag gå dit och hälsa på, så dom får skriva på papprena och sånt.

Nu måste jag fixa in musiken på min mp3, så alla partylåtar är där så jag kan spela det på fredag. Yeah, då blire party såklart :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0