489324-203

Jag är såååååååååå glad ! :D

Säger inte varför, för det kommer bli en hemlighet ett tag. Det är bäst så. För alla. Men det känns faktiskt riktigt bra. Vecka börja verkligen as kasst och nu känns allt bara jätte bra(=
Jag vill egentligen berätta en så jävla kul grej, men kan ej det.. Det kommer nog en dag iaf, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Var ju inte hemma på hela dagen så har ej kunnat blogga då. Igår var jag ju på halkkörning eller ja, riskutbildning som det egentligen heter och som man ska säga. Det var kul & lärorikt. Dock fick jag ej sladda så mkt, blev bara lite men jag fixa det ju så bra, därför ;) Haha. Är mkt nöjd. Åkte med en äldre kvinna som inte riktigt kunde språket så fick sitta och översätta och hjälpa henne, men hon snurra allt 2-3 ggr så fick ju vara med om det. Hehe.
Sen när allt var klart där åkte vi hem, fyfan vad trångt det var ibak. Usch! Snällt av honom så körde dom mig till donken för börja jobba 5, hade aldrig hunnit annars. Kom dit kvart i, bytte om fort som fan och sen sprang jag och åt, hatar att stressa men så blire tyvärr ibland. Kvällen gick helt okej på jobbet, lagom med folk och det blev jätte lugnt det sista. fick ju nästan panik men sen precis närjag gått kommer ett helt busslast, skönt att man hade gått då, men tyckte allt synd om NInni som fick ta allt själv.
Breman var snäll och kom och hämta mig, sen satt vi och snacka ett bra tag. Trevligt! Men sen blev det allt godnatt. Så jävla trött, en lång dag vill jag lova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0