489324-203

Ingen bra dag idag

Usch, detta har inte varit min dag känner jag. Känner mig sjukt omotiverad till verkstan och jobba där ute. Jag har ingen glöd alls och är bara trött på allt. Speciellt att man ej får nåt stöd.
Fixat praktik plats men tydligen får jag inte vara där för min lärare, jag vill ju verkligen.. det hade ju vart perfekt, har ju även mitt projektarbete där. Anledningen till att jag inte fick, anser jag som inte tillräckligt bra. Rektorn ska snacka med honom imorgon och sen får man väl se. Jag tänker inte ge upp! Jag ska få igenom detta, så är det bara. Tack Nina för all hjälp & stöd. Behövs och det hjälper.

Sen har jag haft körlektion idag, var stadstrafik med olika märken och vart man ska placera sig och anpass hasigheten, fått mkt kritik för jag har kört för fort och nu jäkla körde jag fasiken inte för fort och han sa att jag hade bättrat mig på den fronten men annars kändes allt annat skit. Vet inte om så var fallet men kändes dock så. Läst igenom boken en gång nu men nu ska jag plugga genom det igen på mitt eget lilla vis, på det sättet jag brukar lära mig på.

Håller på att försöka få in skit politiken, med mitt lilla vis har det ändå gått okej. Jag börjar förstå okej, kan nog lyckas med ett G iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0