489324-203

IDAG ÄR DET MIN DAG ;D

Nu är man 18, jippi! Äntligen säger jag bara. Mysigt när dom kom in med frukost på sängen, dock var det inte lika kul när dom tog fram kamran och blixtra, så på varje bild kommer jag ha snygga kines ögon och se allmänt mongo ut. Haha. Fick mig 2 par trosor, biocheck, äggkockare, en resväska (som jag så gärna vilje ha :D), armband och en husmans kokbok. Tror jag inte glömde nåt där, men tack så mycket (:

Nu blir det väl att fixa håret och sen ska morfar skjutsa mig bort till verkstan. Får se om boysen kommer ihåg min födelsedag ;) haha. Hoppas på att detta kommer bli något speciell dag trots att det är en regnig måndag.

GRATTIS TILL MIG! På torsdag blire krogen & sen har jag min fest på fredag :D Underbart.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0