489324-203

Fredagen sluta suveränt :)

Igår var jag som sagt i vänersborg på mingel och modeshow med Nina och hennes två vänninor. Börja med att vi kom dit vid halv 8 tiden, kolla runt lite och sen tog vi maten och vinet. Rätt okej och rätt gött. Kolla efter Lina (min barndomsvän jag säkert inte träffat på två år). Tyvärr så skulle hon vara med på scenen så kunde ej prata.

Sen fick vi stå i kö i en halv timme eftersom första modeshowen blev försenad. Så kom in 9 ist för halv 9, lite segt och väldigt varmt. Men aja..
Kom in och satte oss sen börja det, det var jätte kul dom dansa och visa kläder, klippte folk och gjorde frisyrer, fick mkt skratt. Alica var med och visa underkläder och Lina satt som hårmodell. Så roligt att få se henne igen. Efter det var slut så gick jag leta efter Lina och hitta henne och vad glad jag blev att se henne. Jag blev nästan tårögd ju, var så himla länge sen nu. Fan vad glad jag var sen:D Behövde verkligen min gamla underbara vän. Saknat henne som fan. Hoppas vi kan ses mer nu. Fixat min stylist till hår och smink till studenten, riktigt bra :D

Sedan sluta kvällen hos Lena och sov där.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0