489324-203

Fredag hela veckan

Det känns som att det vart så denna vecka. Otroligt skönt med höstlov men pga. att man var ute igår så känns det ju som det är lördag idag. Men det är bara fredag, det är ju toppen=) Hehe.

Trevlig kväll förövrigt igår, mycket dans & alkohol och det känns idag vill jag lova. Förkyld, ont i halsen och baksmälla. Fy, inte alls kul, men man har ju bara sig själv att skylla så det så. Haha.

Idag har jag bara tyckt synd om mig själv typ, vart snäll att följa med mamma och storhandla och sen fixat med lite räkningar och liknade. Denna kvällen blir förövrigt väldigt lugn det beror ju på att jag mår som jag mår och sen så blir det fest imorgon så laddar inför imorgon. Så har en såkallad hemma kväll med familjen< 3 Mys. Idol & Fredag hela veckan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0