489324-203

En ny vecka

Gash, vad trött jag är idag. Inte alls kul. Men kanske inte så konstigt pga. att jag satt uppe med att plugga politik skit till något över tolv. Nu när jag skrivit upp allt och fått iordning på allt så börjar jag förstå, i början var det en enda röra bara. Tur att man har sina knep.

Idag väntar verkstan till 4 och sedan körlektion vid 20 i 5. Ska verkligen  fråga honom nu vad jag har kvar och inte, jag börjar bli rätt trött på honom nu. Men vi får la se, måste ju ha körkort i början av nästa år, inte bara att jag vill, utan jag måste.

Förövrigt är jag skit glad för gossip girl har ju börjar igen, helt jävla underbart. Det är juuuu skit bra det programmet. Vem är den mystiska G?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0