489324-203

Då vare fredag igen !

Helg igen , jippppiii. Har även bara en lektion idag. Gött. Svenska. Känns rätt ovärt men aja, lika bra att gå, är ju inför nat-provet så det är ju viktigt. Behöver ju göra klart företagsgrejset som vi skulle ha gjort till nästa fredag. Men orkar egentligen..

Blir sedan hem, plugga llite. Blir nog mesta dels pluggning med trafikteori, körkortet är nog inte allt för långt borta nu. Inte som det lät igår iaf, gick riktigt bra igår med=)
Köpte koder igår med och på det provet gick det fint, men måste ändå plugga en hel del, för många chansa jag på och som tur var hade jag rätt.

Blir att åka till pappa i helgen, meka förhoppningsvis med volvo, så den är klar när jag får körkort. Sen kalas för mig, fyller ju 18 på måndag. Vad som händer mer sen har jag inte en aning om. Det märks väl.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0