489324-203

Allt går i ett och man hänger knappt med i svängarna

Nu får man sitta ner och pusta ut för en gångs skull. Känns som allt bara går, går och går, knappt så man hänger med. Idag var jag så jätte trött så somna om en sväng som ledde till missad buss. Men men, sånt som händer. Var sedan i verkstan och inte gjorde nåt alls. Är så sjukt omotiverad. Vill inte, vill bara bort där ifrån.
Efter skolan följde jag med blomman på lite ärenden och sedan mötte jag upp Madde och så tog vi en matbit på Pim's, rikitgt gott. Dock så slösar jag för mkt pengar just nu, jag är kass på att hålla i dom nu känner jag :( Efter det skjutsa hon hem mig och sedan blev det att ut och köra med mamma och hämta Benita.

Precis när jag parkerat bilen ringer telefonen, rätt lägligt ändå. Var min körskolelärare Calle som ringde och ville berätta att han har fixat en halkkörningstid på torsda, nån som avbokad och då tyckte han jag var mest läppad att ta den. Riktigt glad jag blev, trodde jag skulle få vänta evigheter. Men riktigt bra, så ingen skola på fredag, dock är det jobb och hoppas verkligen inte att jag kommer försent men jag har ringt och förvarnat iaf. Det är bra av mig känner jag.

Nu ikväll blev det plugg & desperate housewives. Jag älskar verkligen det programmet. Skit bra ju! Nu blir det strax dags att plugga lite politik skit, har prov imorgon sådär kul..

mer som väntar imorgon är körlektion, hoppas på att det ska gå fint. Mamma ska även boka lokalen här nere till min 18års fest, den 24 okt. Då blire party! Nice. Hoppas på en riktigt kul kväll med mkt trevligt folk! :D

Idag är det nu bara 13 dar kvar tills Veronica blir en stor flicka och får klara mig nårgorlunda själv. Mesta av allt längtar jag såklart till KÖRKORTET, vill ju ha det iår iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0