489324-203

Snart är helgen slut också..

Denna helgen känns det ju verkligen som man inte gjort något värt alls. Bara jobbat helt enkelt och idag blir det att jobba också, inte så länge bara. Utan 3 timmar blire, mellan 12-15. Helt okej ändå, är rätt skönt men vad som händer resten av dagen har jag inte en aning om, men det märks väl. Skulle behöva plugga lite trafikteori och även städa rummet en sväng.

Nu ska jag ringa och gratta pappa på fars dag, grattis farsan. Vet inte tusan när jag ska dit, hinner inte nästa helg heller så det blir väl dit en sväng näst nästa helg ist på kullings årsfest och sedan hem igen på söndag morgon eftersom jag jobbar både lördag och söndag men men, sånt är livet.







Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jasså du ;)

2008-11-09 @ 17:39:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag vet, toppen tvkväll :D

2008-11-09 @ 22:29:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0