489324-203

Redan Måndag och är inte redo vill jag lova

Ingen skola här inte, försov mig rätt gött och mår inte så bra så får sitta här hemma och dega nu med mitt onda knä. Att festa det tar på både kropp & själ men vad gör det när man ändå har så sjukt kul på kvällen, då är dagen (tydligen dagarna nu) efter värt för att få ha kul=)

Igår så var jag hos T nästan hela dagen, blev helt enkelt att man fastna där. Kolla på ur kass film, men kanske kan bero på att jag sov nästan hela filmen, men somna helst seriöst sittande upp i soffan, kan dte betyda att jag var rätt trött eller? Men men, efter mobilen dött och för en gång skull fick låna telefonen kom mamma och hämta mig vid 4 tid. Hem och kika lite och se tve men vid 8 orka jag inte länge, så då kröp jag ner i sängen, dock har jag sovit väldigt oroligt och vaknat säkert 4-5 ggr inatt och druckit vatten men men så blir det ibland. Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga trafikteori, måste faktiskt det nu. Har även svenska som måste göras, bråttom, bråttom.

Förresten ska man kanske berätta om lördagen hur den blev. Joo, först åkte jag och Frida till förfest hos Tommy som fyllde 20, grattis :) blev där tills 11 för att då dra till krogen, blev vatra denna kvällen, inte vart där så var väl helt okej. Efter ett tag försvann alla, Frida & Fredrik blev utslängda och Amanda försvann in till bogrens och där var jag, helt borta typ. Som tur var hitta jag lite gamla klasskamrater och dansa med och grejer, sen träffa jag även Anna och Annika. Suveränt så var med dom typ hela kvällen förutom när nån av oss försvann. Men träffa en hel del annat folk och hade riktigt trevligt. Dock snubbla jag på nåt jävla podie eller vad man ska kalla det och vred knät och fått ett stort ont blåmärke på benet, usch fy. Men så är det. Efter missat bussen vid 2 (stängde ju krogen 3) så var Frida rätt arg på mig, sorry gumman :( Men försökt då på nåt sätt försöka så man kom hem till Hentorp men då hamna jag på kebabhouse och åt en sväng. Sedan blev det förfest och nån, sådär roligt.. Nej usch. Inget lyckat alls. Tydligen stanna Annika där och jag fick traska bort till terrängen med mitt onda knä, hade nån äcklig gubbe efter mig en sväng och iaf så hamna jag hos T som var så snäll så jag fick sova där. En riktigt rolig lördag trots allt. Mkt dans blev det verkligen, men det gillas.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0