489324-203

Nu är vi snart på't igen!

Ikväll blire det party igen. Tommy fyller 20, grattis! Känner honom inte direkt, träffat han en gång men blev ju bjuden och det är ju Fridas kompis så det är bara att köra på (: Alltid kul att träffa nytt folk. Fick ju en fin porrtidning när jag hade min 18års fest, så det är ju en fin inbjudan, vad ska man ge tillbaka är frågan då!? Haha.

Det finns bara ett problem nu egentligen och det är att jag inte är 100% frisk. Ont i halsen och förkyld, retlgt men allt går att lindra med lite alkohol, hur det går imorgon är en annan sak. Får väl dricka mycket vatten ikv. Jaa, just det nu lovar jag mig själv att dricka vatten ikv minst 3 glas. Haha! Det kan jag allt fixa. Tror jag.. Nu har jag iaf bestämt kläder till ikv, kors i taket säger jag bara. Hoppas det blir nice. Vid 3 ska jag och Frida gå ner och sola och bli fint bruna tills ikväll. GOOOOOD!

Säger bara PEPP, PEPP, PEPP!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0