489324-203

Kanske blir en vana?

Nu ska jag snart springa och ta på mig byxorna, fråga mig inte varför jag inte har på mig dom, men aja. Sen ska jag ta bussen kvart över, så väntar skolan med religion och sedan samhäll. Sedan tänkte jag gå på stan en sväng, men jag vet inte, får se men tänkt det. Dom har värsta rean på vero moda så kanske hittar nåt fint party plagg, känns som jag har brist på det faktiskt. Inte bra.

Ikväll blire utgång igen och denna gången blir det med Erica. Uppleva gamla gooa tider. haha. Är rätt seg idag men jag kommer säkert igång när kvällen börjar närma sig. Men ska ta det lugnt ikv och det ska jag faktiskt verkligen göra eftersom jag både ska ut fredag & lördag. Blir dyrt detta känner jag :P haha. Men är bara att leva livet, lönen kommer ju inom kort också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0