489324-203

Jobb, Årsfest & Jobb.

Lördag morgon och jag är sådär små seg. Kanske var för att jag kom hem kl halv 3 i natt, var ute och körde lite, träffa en kompis och bara så. Trevligt och halt var det ändå igår. Haha. Det var ju nice ;) Veronica kan bli farlig när hon får sin bil ;) Pappa skynda nu, skulle bara gjort det om jag hade kunnat det är ju det.

Idag ska jag jobba. 11.30-15. Har faktiskt inte jobbat på 2 veckor. Blivit så himla lite nu att jobba. Tråkigt ändå för pengar behövs alltid men får hoppas jag kan jobba mer nästa månad och så. men det är ju ändå nu till decemeber man behöver pengar.
Ikväll ska jag även ta tåget ner till vårgårda där jag ska på årsfest med rallyklubben. Får väl se om det blir kul, aldrig vart på det så får väl se helt enkelt. Jobbar på söndag med så ska nog ta det rätt så lugnt men några glas kan det ju hända att det blir. Åker nog hem på söndag sen för att jag fick byta tid så jag börjar kvart över 4 ist fast då slutar jag 11 så det är ju inte så jävla rockigt men aja. Nu blev det så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0