489324-203

Jag ska få det jag vill ha

Jag pluggar trafikteori just nu så jag får ont i huvudet typ. kul, men jag ska ha mitt körkort till varje pris så det ligger att ligga i om jag ska lyckas. Men ser ändå ganska bra ut nu men får väl se hur det går helt enkelt. Jag ber dig GUD, jag är inte troende men kan ju bli om han hjälper mig med körkortet ;)

Har även svenska B att göra med muntliga, har en del kvar att skriva men har fan ingen ork för det och imorgon har vi den skriftliga delen. Usch, inget jag ser ifram emot men aja, ska nog gå bra förhoppningvis. Ska gå igenom häftet en gång till så jag har koll på vad som finns där i och så.

Förövrigt är jag hemma idag och det är verkligen fy mig. men anledningen är den att jag var så sjukt trött imorses så jag kunde verkligen inte komma upp, att duscha hjälpte inte heller och så la jag mig en stund och sov till 10, där var det kört igen. Kavelbro fyller förövrigt 50 år och det firas. Igår blev det prinsesståra, usch och idag skulle det bli nån lunch och sedan utställning av kavelbros 50 år och en tipspromenad och sedan vid 2 skulle anagoes spela men nu missar jag det, men jag överlever nog skulle jag tro ;)

Nääh, nu ska jag vara onyttig och sen plugga lite till. Uppskrivning & uppkörning är inte alls långt borta nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0