489324-203

Jag är redo

Nu är jag vaken och redo för verkstan. Hade skit svårt att somna igår, det gick bara inte :S Fattar inte varför, kan det vara att jag vänt på dygnet lite granna? hum, skulle faktiskt tro det. Men nu är jag faktiskt pigg och ska bli skönt att komma iväg och få jobba lite och komma igång, träffa alla boysen igen också. Nice=)

Igår så plugga jag trafikteori hela dagen. Segt men sant. Men dte behövs nu, det håller ju på att närma sig. Dock skulle jag göra test på datorn men jävla comhem hade ju stängt ner telefonen och internet från typ 6-10, hände i söndags också, skit surt ju =/ Hoppas att dom inte gör det idag så jag kan fortsätta plugga idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0