489324-203

Hulken Veronica

Så känner jag mig idag,  som hulken - håller på att bli helt tokig på detta. Vet inte vad jag ska göra, ögonen bara rinner och det är skit jobbigt. Förkyld till max är jag med. JAG BLIR TOKIG!

Nu på morgonen så har jag skjutsat iväg mamma och sen var jag även på det nya media markt. Skulle köpa mamma mia dvd för 99 kr men när jag kom dit vid 8 visste jag inte att det skulle vara kö in :O sjukt. Vissa hade väntat över hela natten om inte längre. Sen var även ingvar oldsberg där och invigde och interjuva. Kan lova er att jag höll mig så långt bort från filmkamror och kamror som möjligt. Så som jag ser ut idag vill jag egentligen inte visa mig men aah, hade inget val :( Fick min dvd, godis och halsduk så jag är väl nöjd. Fast halsduk där det står media markt, tror dom seriöst att jag ska ta på mig den!? HAHA!

Nu börjar skolan om en timme och jag är inte alls sugen men har bilen idag så får väl gå. På rasten åker jag och Jessica bort till elgiganten för att titta på en kamra och kanske en tve. Skit bra. Billigt värre där nu.

Fattar inte hur jag ska palla idrotten idag dock!? Får väl se glad ut och försöka så gott jag kan. är ju ändå ledig imorgon :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0