489324-203

Helgens festligheter och en ny vecka har nu börjat

Då var det måndag igen och jag ínser nu att jag inte skrivit något på hela helgen men det är ju pga. att jag har bara festat och haft annat för mig.
I torsdags så var det skolan och sen var jag ute med Erica, Sanna och Jessica på krogen. Blev mycket dans. Blev en riktigt trevlig kväll iaf. Fick sova hos Jessica, det var väldigt snällt.

Fredag - Först skolan med svenska och företagsarbetet. Gjorde dock inte så mycket på företagande men aja, blir så ibland, var lite slö. Sen var det hem och göra sig iordning och iväg till Rebecka, förfesta lite där för att sedan bege sig till Stan och möta upp jobbet för det vankades personalfest. Vi åkte ut i skogen någonstans och sedan åt vi, drack vi och hade lekar och såna grejer. Riktigt trevligt och för dom som hade åldern inne drog till Vatra där vi kom in gratis. Gratis är gott och det tänker jag inte ljuga om iaf :) Blev där inne och dans och hade trevligt. Sedan kom I och hämta mig och körde hem mig, väldigt snällt för hade inte en aning annars hur jag skulle komma hem. Blev att man var hemma 4a denna kvällen också.

Lördag - Då blev det öppet hus på skolan. Jag var bakis och därmed inte allt för sugen på att jobba mig där men blev att stå och fixa med fika. Sedan vid 2 var det att åka hem och sova en stund för att sen göra sig iordning och dra sig bort till Malou, där vi fira henne efetrsom hon hade blivit 18 i tisdags. Efter ett tag drog jag och Frida vidare till Amanda och Fredrik. Blev trevligt där, dock blev det en hel del dricka kände jag. Blev bra full. Har svaga minnen av det mesta. Sedan skulle vi till krogen men kom mellan massa andra saker så, så blev inte fallet för när vi tänkte dra in var det bara en timme kvar och det kändes då inte så värt. Svin kallt var det där på kvällen. Neeh, fy! Sedan kom I och vi drog oss hem till mig för att krypa ner i en varm och skön säng. Underbart!

Söndag - Som vanligt sov jag inte så bra efter en fylla så vakna typ jämt och var tvungen att dricka vatten. Vid 10 drog I och jag blev ensam kvar. Duscha och gjorde iordning mig bara. Vid 1 tiden kom pappa & dom och hämta mig. Åkte och åt när vi kom till Nossebro, fasiken vilken mumsig pizza det var. Det var precis vad jag behövde. Haha. Seg var jag denna dagen också vill jag lova. Inte ofta jag är ute 3 dagar i rad. Inte riktigt Veronica det men aja, så har det blivit nu. Resten av kvällen satt vi bara hemma och tog det lugnt. Riktigt skönt.

Idag - Jag är ledig idag och imorgon. Idag är ju kompledigt för i lördags och imorgon har vi studiedag, fatta vad underbart! Så idag har jag följt med Nina till jobbet där jag nu sitter. Var och hälsa på, på min praktikplats inför nästa år. Lars Hansson bil. Det var väldigt stort men verkar som att det kan bli ett trevligt ställe. Hoppas jag kommer att trivas. Ska bli kul att se hur det kommer bli att leva en vardag tillssammans med Pappa och Nina. Kommer nog gå fint.
Men nu ska jag plugga lite till och sedan idag ska jag även åka hem till skövde. Körkortet kanske finns i min hand inom kort. Vore verkligen inte fel och jag skulle vara överlycklig. Den bästa dagen i mitt liv skulle det bli!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0