489324-203

Här sitter jag i soffan

Bra rubrik va? Haha. Men är ju så. Sitter här hos pappa nu och ska väl snart bege mig bort mot grästorp. Min buss går om en timme måste ju hem till skövde idag så tidigt efetrsom jag ska jobba idag igen. Blir ett lite längre pass och även senare. Börjar kvart över 4 och slutar sen 23, det är lite segt eftersom jag har skolan på måndag men det är bara för att jag inte hinner till 1 som jag skulle så fick byta tid. Tack Rebecka.

Årsfesten ägde rum igår.
Plats: Vårgårdas Wärdshus.
Status på maten: Sådär, kall.
 Status på stämningen: På topp.
Fullast: Han vet nog vem han är men dom är några som slåss om titeln (och det är inte jag)
Dansdrottningen: Det anser jag att jag är så det så ;)

Kvällen blev riktigt trevlig tillslut. Hitta mig en kartläsare, haha. Fick sitta bredvid min idol som jag hade som liten. Masken. Haha. Kul att jag bara som liten tyckte om hans namn och att han sladda mkt.
Kvällen erbjöd också prisutdelning. Det segaste var att dom skulle börja ställa sig upp varje gång typ, det räcker väl en gång typ. ååh, jobbigt att hålla på så hela tin. Jaja, sen blev det att flytta bord för att då få ett dansgolv. Blev en hel del dans. Såkallad bugg, eller jaa, snurra-så-mkt-så-man-bli-yr. Typ så var det men kul. Jag & Pappa ägde allt dansgolvet. Haha! Älskar att dansa så jag var väl där ett bra tag och dans och med massa olika folk.Trevligt vare iaf.
Nina fick även ett pris. Go Gubba. Så gulligt. Grattis! <3

Ne, nu måste jag snart röra på mig, får absolut inte missa bussen.

Tjaoorå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0