489324-203

FEST ikv :D

Ikv blire utgång med Jessica och förhoppningsvis så hänger Blomberg och Dennis på också. Ska bli skit skoj. :D Sedan blire det att jag sover hos Jessica och sedan förhoppningsvis ska vi upp till skolan på fredag och jaa, det ska vi, måste det inget snack om saken och så är det med det! Haha.

Tidigare idag så har jag bara vart i skolan, haft först religion där vi satt och titta på American History X, den är verkligen bra! Man är så inne i den verkligen, inte ens dom onda stolarna stoppar mig :P och sedan hade vi samhäll och en debatt mellan alla partierna, jag och Krille var för moderaterna, är så kass på sånt men huvudsaken är väl egentligen att man försöker helt enkelt.

Igår så var jag hos T. Hade faktiskt riktigt kul igår, vi baka kladdkaka och den blev riktigt mumsig, vi lyckades bra tycker jag ;D Sedan satt vi och titta på film, riktigt rolig också, wedding craches elr vad den nu hette. Sedan så blev det så att jag sov där, det är ju jobbigt att ta bussen hem.. Haha :P Så låg och prata ett bra tag, mysigt :) och sen imorses när han skulle till jobbet, åkte jag hem och kunde då göra mig iordning en timme innan jag skulle till skolan, suveränt :) Jätte fin kille!

Neeh, nu måste jag fortsätta med maten, är vrålhungrig och sen duschen och hitta vad jag ska ha på mig ikv och så, det är ju så svårt :/ Hoppas sen att mamma kan köra mig bort till Jessica, orka gå från rese till Jessica sen då ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0