489324-203

Fågelholk

Jag kan inte andas ur näsan, vad det är jobbigt att sitta som en jävla fågelholk och försöka att inte dö. Jaja, men får väl skylla mig själv lite ändå. Förhoppningsvis så blir jag väl bra snart för detta pallar jag ingen längre stund.

I helgen väntar det med att greja med 940 så den är bara att besikta och så.. Usch, vad dyrt det kommer bli med bil ändå. Vafan ska jag få alla pengar ifrån!?  Kan inte jag vara flickan med guldbyxorna, det vore ju suveränt men dock är inte så fallet. Ska även fjäska lite med farfar imorgon så jag kan få låna hans bil för att åka och hälsa på Lina på söndag som även då fyller 18. Saknar dig som fan vännen ju..

Förövrigt idag har jag inte gjort så mkt, umgåtts med en vän och sovit.
Var ju ute igår, men nykter var jag. Först var det förfest hos Jessica, med Breman, Mikaela, Per osv. Trevligt, trevligt. Men dock lite tråkigt att sitta där nykter och vara torris men ändå rätt duktig kände jag mig. Var ju även chafför så var ju därför. =) Älskar att köra då kan jag mkt gärna hoppa över en utekväll med dricka. Var väl också för att jag är sjuk med. Segt! Senare på kvällen drog vi till bogrens, var väl okej kan man säga. Men mkt roligare när man fått i sig lite dricka måste jag säga. Men tack alla iaf för en trevlig torsda' .

Nu ska jag lägga mig i soffan och snart ska man väl försöka att sova säng. Måste bli frisk ! måste orka meka imorgon.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0