489324-203

Dock kan man inte få allt man vill ha

Idag är det nat-prov i svenska B som står på schemat hela dagen. Eller ja max fram till kl. 2 men ändå, fy fan vad segt. Känner verkligen inte för att sitta full smockat inne i en sal och svettas och trängas och försöka fokusera. Men men, det går väl som det går, är mer nervös för det muntliga som är nästa vecka eftersom jag har en del kvar och har massa annat jag måste göra. Har verkligen fullt upp nu i en vecka framöver:

Idag Nat-prov och plugga trafikteori & Svenska och vara med Frida<3
Torsdag - Skolan och plugga igen, kanske utgång.
Fredag - Skolan och personalfest
Lördag - Skolan (Öppet Hus) och sedan fest för Malou som fyllde 18 igår, Grattis :D
Söndag - Kommer må skit, haha.. Men då åka med pappa hem till dom
Måndag - Kompledigt och hälsa på, på lars hansson bil där jag ska göra min praktik och plugga. Hem på kvällen.
 
Osv.
Det är så mycket nu, jobbigt nästan..

Igår förövrigt så träffa jag P, var ett tag sen och det kommer nog gå väldigt lång tid tills vi gör det nästa gång är jag rädd för, för snart är lumpen slut och han åker hem :( tråkigt men sant. Får försöka klara mig iaf ;) Hihi.

Nu måste jag fixa det sista för ska ta en buss kvart över, vill verkligen inte komma försent till provet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0