489324-203

Det vankas tydligen utgång igen

Jaa, det är torsdag.. och det förstår alla vad det innebär hoppas jag nu. Joo, in i dimman. Visst sa jag att jag inte skulle ut men tog faktiskt körkort igår så man måste ju ändå fira (: Jobbar även lör-sön så kommer ej palla fira då. Fast blir iofs en middag med mamma och Benita på fredag för att fira körkortet. Fan vad underbart :D
Förövrigt vet jag inte vilka jag ska ut med än ikv.. ?! Får se helt enkelt, fått några erbjudanden. Måste ju nu också plugga, har muntligt nat-prov i svenska imorgon. Undra hur det kommer gå säger jag bara.

Igår blev det en del körning på kvällen, var först hos Jessica en sväng och sedan tog vi bilen bort till Blomberg i Väring och testa även hans bil en sväng. Trevligt! Fan vad jag älskar att köra bil, det skulle jag nästan kunna göra jämt. Men nu hoppas jag mamma ska komma hem snart så jag kan ta bilen bort till Jessica och hämta mina cider som finns där. Men så länge får jag väl sitta och lägga in bilder på bdb från förra torsdagens och helgens partande. Fan, jag är rätt seg känner jag :P

KÖRKORT, helt underbart !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0