489324-203

Äre torsda så är det!

Jaa, nu kom man nyss hem från stan. Gått där och strosat sen ungefär 1, käka lite på donken. Fy fan vad äcklig den nya kampanj burgaren är. USSSSCH! Var bara tvungen att säga det, även om jag jobbar där.. Iaf jag hitta mig ett par strumpbyxor och en lång t-shirt. Den sista halv timme eller nåt fick jag även gå själv eftersom både Jessica och Blomberg övergav mig. Haha, illa!

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sen dra mig bort till Erica, där vi ska börja förfesta lite för att sedan dra ut på krogen. Får se om det är något folk, hoppas det. Men ska ta det lugnt ikv och jag ska verkligen göra det också.








Kommentarer
Postat av: bella

yes! :)



vem hejar du på i idol? :)

2008-11-16 @ 17:17:40
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: bella

Johan Palm, såklart! :D

2008-11-17 @ 15:44:42
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0