489324-203

Work Today Again!


Blir att jobba idag med. Kommer blir riktigt mycket folk idag pga. att det är klassfotbollen som hålls denna helgen. Ser faktiskt inte direkt fram emot det, kommer slita aset av mig. Fast bara den där subban inte är där är det lugnt, men det är hon säkert. Förlåt för ordvalet men hon är faktiskt det. Dock gick gårdagen mkt bättre än i torsdags fast det var egentligen tills hon kom och förstörde allt, innan hon kom fixa jag allt finfint, sen kom hon =/ Men aja, ska göra mitt bästa idag. Blir även sverige kläder på oss idag och Ronald mcdonalds kommer dit. Kan förövrigt säga att det finns bara en i hela sverige ;) haha.
Jag jobbar mellan 11.30-16.15. När det kommer vara som mest folk, kul =/ Kommer inte få en lugn stund och jag som har skoskav så jag knappt kan gå :S Roligt =/

Förövrigt så kom Viktor (Halvbror) och hans vovve Zorro igår. Riktigt kul. Zorro har ju inte vart här sen förra sommaren och viktor har inte heller vart här på länge, så jätte kul :) typiskt man ska jobba nu bara. Men pengar!

Ikväll blir det att se eurovision song contest, kan ju hoppas på att charlotte klarar sig bra men tror ej hon vinner men hon är säkert topp 5 iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0