489324-203

Vovven som får ens hjärta att brinna<3

Detta är Farfars hund men han betyder ändå otroligt mycket. Han är helt underbar, rolig, så fin och jag bara älskar honom. Dock börjar han bli gammal nu och jag vill verkligen inte att han ska försvinna, vet inte vad jag tar mig till då, skulle bli så extrem ensamt utan att ha han där när man kommer dit. Hel galen hund men bara älskar det. Sjukt mysig med.
image375
image376
image377
Kan man göra något annat än att älska denna underbara varelse. Han har vart med om så otroligt mycket och du kommer alltid finnas kvar hos mig.image370











Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Okej men brukar du kika in på andra bloggar också? :)

2008-05-05 @ 21:22:11
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Linda

Svar: Det blir dessvärre svårt, för vi är inte direkt kompisar :/
Men men, försöker leta vidare :P
Du förresten, hur kan du skriva texten brevid bilden? :O

2008-05-05 @ 21:26:24
URL: http://hiphopstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0