489324-203

Valborg 08

Kan ju bara säga sicken kväll det blev tillslut. Allt börja med att stressa sig igenom det sista, för blev tidigare än tänkt. Blev iaf att möta först Louise på bussen och sedan kom Malou på. Vi åkte till SLA huset och möte Frida där. Vi skulle till en fest hos Nathalie som vi först skulle få komma in på men sedan ej fick men efter mkt fjäskande så skulle vi komma upp där för bara några minuter och vänta på vår buss hem till mig men blev istället att vi fastna där. Lekte lite med fatima, spela ölspelet, rökte vattenpipa, dansa, sjöng och hade jäkligt kul bara :) Blev ju rätt full där efter ett tag och vid 10 tiden var det dags för att dra sig, dom andra skulle vidare på fest till nån och vi stack till skultorp. Kom dit och där satt dom bara och kolla på fotboll så var sådär lyckat. Vi stod och titta en sväng på fyrverkerina, som dom har i skultorp vid elden. Men strax där efter sprang vi till bussen (i onödan egentligen men bättre det än att missa den) Fan vad man känner sig snabb när man är full, som första 100 m löparn. haha. Dock gick det nog inte så fort men för mig kändes det så. Kom iaf på bussen, satt och snacka med massa folk, satt och sjöng och allt vi gjorde :) Hoppa iaf av vid Mango's och börja dra oss ner mot polishuset och sen ner till baltazar med värsta fina sången körde vi hela vägen med. lät nog för jävligt men vi tyckte vi sjöng så fint, *host* En som öppna fönstret och skrek åt oss, jaja.. är bara valborg en gång om året. Sedan som sagt kom vi till baltazar där vi åkte vi lite, sjöng igen och drack mer som egentligen inte behövds skulle jag tro :P Begav oss nu till bolunger skogen och satt lite vid lekparken och sedan hitta vi några andra och satt där och snacka. Sedan försvann Malou till Karlsborg. Var roligt att träffa dig, och lära känna dig lite:) Sedan efter ett tag kom Breman och dom så satt och snacka med dom på rese. Hoppas jag inte gjorde bort mig för mycket bara. Vingla ju lagom och ramla nån gång sådär. Sedan orka jag inte gå tillbaka och ville då att dom skulle köra in i bolunger men det ville inte dom, undra varför så blev att åka ett varv och satt i framsättet i bremans knä med fötterna ut genom fönstret (förlåt min släkt som läser detta men ibland måste man leva ut livet och var inte direkt planerat) Kom iaf av på andra sidan bolounger och upptäckte även idag ett blå märke på knät. Tack Breman. Blev bärd men när man inte har så bra balsan så ska man nog inte bära någon, så höll handlöst ner och knät rakt ner i asfalten. Aj! :O Menmen, sen gicck jag iväg och träffa Frida och Louise. Frida skulle då åka hem så tillslut var det bara jag & Lollo kvar. Vi drog in till stan och strossa runt, träffa massa folk, satt och snacka efter ett bra tag så kom vi iväg på en "efterfest" hos en kille men ingen orka göra något så blev att sätta på en film men var ej där så länge för vi skulle ner till Breman och dom för att få skjuts hem. Så nu var det bara, jag, lollo och micke. Efter mycket tjafs om jag vet inte vad, ttyp pengar elr nåt, fast jag vet inte. Blev iaf att skjutsa hem Micke & Lollo till Lunden och sedan fortsatte vi andra och typ ströga runt, byte bil, tanka och allt vad vi nu gjorde men när klockan börja närma sig halv 5 så kan jag lova er att Skövde inte var allt för livat, så dom körde hem mig & Breman till mig och sedan var der jäkligt skönt att få sova. Hände mycket mer under kvällen men orka skriva allt här. Men var en trevlig valborg ändå :) jag är nöjd, kunde ju vart bättre men blir aldirg som man tänkt sig typ. Tack allihopa :D<3

Idag vakna vi typ vid halv 8 så sov bara 3 timmar denna natten, så är ganska trött nu. Kan inte riktigt förstå själv varför vi vakna så tidigt men kunde verkligen inte sova. Blev att ligga och snacka. Kolla på film, dagboken. Breman tyckte den var skit bra.. eler inte men ändå ;) Tror vi låg i sängen till halv 2 elr nåt men riktigt skönt att inte göra nånting och bara ta det lugnt, speciellt när man inte mår så bra. är öm i hela kroppen, knänen, benen, armarna. Åkte idag med till MAX för att testa det, dom var ju nite allt för snabba men mer än proppmätt blev jag. Men kunde vart att jga inte mådde på topp heller. Blev sedan flintastek & potatissallad, dock orka jaginte så mkt av det heller och nu ligger jag och tittar på humorgalan, dessa galor.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: jessica

haha hamnade du i säng med breman igen asså;D
kram:)

2008-05-03 @ 00:39:41
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0