489324-203

School again!

Nu sitter jag här i verkstaden igen och segar. Precis vart på lunch, skönt det för var hungrig som bara tusan.
Skönt med sånt här väder, suttit ute i solen innan lunch och solat och pluggat. Det är nice! Hoppas jag kan bli lite brun nu iaf.

Igår så blev det att övningsköra en sväng och sedan ute och gå med Frida. Gick in till stan, satte där i parken och snacka lite och åt pingu. Sedan var det bara att traska hem oxå, dock var det jäkligt kallt ute. Frös mycket, nästa gång ska jag allt ha med mig en tröja.

image370





Kommentarer
Postat av: Jen

Bra bra :)
ha en bra dag!

2008-05-08 @ 14:28:37
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0