489324-203

Regn, inget man vill ha.

image346
Usch, idag regnar det och verkligen gjort det hela långa dagen, segt & tråkigt. jag vill ha sol & värme nu. Hoppas det kommer snart, kanske inte idag men snart ändå. Man blir så jäkla dyster när det regnar. Blää på det !

Förövrigt har jag fortfarande ont i kroppen. Blåmärke på knät, och andra benet har jag as ont i smalbenet, gör ont så fort jag går och bara är allmänt öm i kroppen. Kanske blev lite mkt dricka i onsdags och lite för mycket vingel så man råka ramla nån gång som jag inte direkt kommer ihåg.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

ja, usch för regn :(

2008-05-02 @ 14:07:07
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0