489324-203

Nu ska jag ta min bok och gå ut på balkongen.

Haha, lång rubrik där. Nemen nu tänkte jag faktiskt passa på när det är rätt okej väder ute att sätta mig bredvid mamma och läsa en stund. Jag tycker det är rätt skönt att läsa. Jag älskar kriminalromaner. Just nu läser jag en bok av Mari Jungstedt, boken heter I denna stilla natt. Läst en bok tidigare av henne och blev rätt fast. Jag tycker det är skönt när kapitelna inte är så långa och det går fort att läsa. Denna boken är en typsikt jag-vill-inte-lägga-ifrån-mig.

Handling
- En föredetta fotograf blir mördad. En flicka blir sedan några veckor efter mördad och efter ett tag kommer man fram till att hon har ett ganska ensamt liv. Har dessa två något gemensamt och kommer Knutasimage370 (kriminalkomissarie) klara av att lösa detta!?

Kommit halva boken så ska bli intressant och se hur den slutar.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej tjejen, har ny blogg

2008-05-04 @ 16:35:15
URL: http://hiphopstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0