489324-203

Min Onsdag!

Inte orkat skrivit idag än men får väl skriva idag vad man hittat på. Först blev det ju skolan, sovmorgon till 09.50 som vanligt, börja med svenska och hade då med klassråd, kom fram till att vi ska försöka åka iväg nånstans i trean på typ studiebesök i sthlm / gbg elr nåt sånt. Hoppas att lärarna kan släppa lite på pengarna. Sedan blev det att göra massa synonymer och skit, det är lite krångligt ibland. Sedan rast och då blev det pizza inte för mig men för Krille & Dennis, så satt med där ute i solen, var rätt varmt och skönt faktiskt. Gillart! Sedan blev det tillbaka till skolan och göra samhällsprovet, gick väl hyffsat, skrev rätt mkt men behöver ju dock inte vara bra för det. Sedan när jag kom ut , var typ sist kvar så hade alla stuckit och fick reda på att dom var på stan så stack dit upp, som tur var kom en buss så jag kunde åka till stan så gick en stund på stan men rätt så snart åkte vi tillbaka till skolan, och då skulle vi ha våran "filmfestival" så kvart över 2 börja det. Några få lärare var där och sen även vi + transport 2orna. Vissa filmer var verkligen värdelösa. Fatta verkligen inte meningen med dom men aja. =/ Vår var väl inte heller bäst men vår tycker jag iaf var bättre än vissa andras. Rätt iskallt av Bengt (vår lärare) att ta en bok där och börja kika i istället för att titta på den filmen vi såg, kan ju säga att den var kass. Men hans kommentar:  Denna boken är ju ungefär lika intressant om som denna boken. Boken är vår samhällsbok så han var väl inte allt för intresserad och road. Sedan sluta vi typ en timme efter, om inte mindre och snällt nog fick jag skjuts av Dennis hem, skit snällt för hade så grymt ont i fötterna, hade högklackat som jag inte har allt för ofta så hade grymt ont i fötterna. Sedan när jag kom hem blev det duschen, kolla desperate housewives, äta och sen fick jag mina kläder jag beställde, kommer i nästa inlägg vad jag beställde. Nu ska jag fixa iordning mig lite, och så blir det nog att träffa P ikväll om jag har tur :) Hoppas!

Förövrigt förlåt för hur jag vart idag, men ibland är man lite skojsig och ni vet att jag gillar er. ;) Haha! Roligt har jag iaf men vad jag gör bjuder jag på ibland.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0