489324-203

Home!

Kom hem för ett tag sen efter en rätt lugn skoldag. Först hade vi samhäll där vi kolla på film, från 11 september, som hette: Mannen som föll. Vissa var starka bilder, så lixom när dom hoppar ut ur byggnaden. Tänk dig själv att vara där, sicken panik folk måste haft. Skrämmande! Det beröde verkligen. Sedan blev det idrott, hade ute som jag trodde. men sket i det, skulle samtidgt bli för kallt att springa runt i t-shirt och shorts. Var endast 3 stycken som var med. Lyckat! Sedan tog jag och Blomberg en glass på stan, kika lite i affärer och tog det lugnt. Sedan åkte jag hem, såg att min cosmopolitan hade kommit så läste den en sväng och sen somna jag till en stund. Soft :D Nu väntar jag bara på att Syrran och hennes kompis ska bli klara med pannkakorna, har bara ätit frukost och en cheeseburgare idag.
image370

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0