489324-203

Godnatt.

Nu blir det att bara se klart på insider och sedan blire sängen. Grymt skönt. Hoppas bara jag orkar upp imorgon till skolan men det märks väl. Känner inget stress, har bara ett prov klar sen är jag klar och det gör jag nog nästa vecka tror jag om jag känner at jag kan det, men det gör jag nog.
På insider snackar dom om en pedofil som vart på massa killar, usch.. det är så jävla sjukt & äckligt.

Förövrigt hoppas jag pappa blir bra snart, du får krya på dig<3 Även Gun-britt, hooppas du blir bra fort och snart :)image370






Kommentarer
Postat av: sandra

svar: det är jag :) Det kan man ju sakna. Vad bra, allt bara bra med mig också!

2008-05-09 @ 00:40:05
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0