489324-203

Godmorgon

Vilken påhittig rubrik jag har känner jag, Haha. Men på morgonen är fantasin inte den bästa. Fast i drömmarna är den väl det, som inatt drömde jag att Joakim Cans kom hem till mig, och att jag bjöd på mat och grejer, fast kommer inte riktigt ihåg vad han skulle göra här, men nåt var det. Haha. Drömmar kan allt skoja till det ibland.
Har nu fixat mig iordning, så nu är jag klar. Har samma kläder som igår för jag hade typ inte på mig dom nåting av dagen för blev ju inget stan igår. Dålig fantasi där med. Håret är fixat och sminket så nu är jag fit for fight.
Idag bjuder skolan på först samhäll, sådär kul och sen idrott, jag hoppas verkligen inte att vi har ute men skulle tyvärr tro att det blir det, hatar att ha ute gympa, så piss tråkigt.
Ikväll blir det även att jobba. 19.30-22.00. Så vill ni komma och hälsa på så gört ;D
image370




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0