489324-203

Godmorgon

Härligt väder idag med, vad glad jag blir. Dock var jag inte lika glad när jag vakna 6 imorses. jag förstår inte varför jag alltid ska vakna tidigt när jag inte ska upp och är skit trött när jag väl ska upp, det är otroligt fuskigt. Men blev att gå upp och äta frukost efter ha läst lite och sedan gå tillbaka till sängen och sova i nån timme. Sen blev det att sitta lite vid tven, kolla på Ashley & Mary-Kate Olsen och jäkla vad dom ungarna är rika elr, helt sjukt. Man blir ju inte lite avis på HUR jäkla många miljoner dom har.
image400
Men nu ska jag snart iväg och köra Benita och hennes kompis till nån. Försöker ta alla tillfällen i akt att köra. Träning ger färdighet.
image370






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0