489324-203

Godmorgon, Godmorgon ;D

Solen skinner, åh vad skönt :D Dock är det  ju inte varmt för det men skönt att det inte regnar iaf. Lite tung i huvudet idag, fattar inte varför denna huvudvärk inte vill gå över och lite trött med men inte så konstigt när jag la på vid typ 2 igen, snacka i tele i timme igår. Är nog mitt rekord faktiskt! :) Haha! Somna skönt sen vill jag lova! Missa dock desperat housewives igår, typ jorden går under, vet nån när det går i repris?

Idag blir det skolan, först svenska och sen estet, där vi ska fixa det sista innan "filmfestivalen". Kommer bli pinsamt att visa upp filmen faktiskt. tycker jag, den är ju inte direkt mega bra, kan vara därför. Resten av dagen får man se vad som händer, tare som det kommer!








Kommentarer
Postat av: kristin

svar: oj :O 5½ timme. de va inte lite det :D

jag kikade på tv och va med pojken, :)

2008-05-14 @ 11:04:43
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0