489324-203

Gårdagens panik & Morgonens sovmorgon

Igår så jobba jag och det gick verkligen så himla dåligt. Vet inte vad det var med mig, men mådde verkligen piss. Jag gjorde massa fel, missa massa och det gick bara helt jävla fel. Värsta jag vart med om, men jag kan väl ändå inte hjälpa att jag inte kan, bara jobbat själv i kassan 2 ggr. Så mkt kan man väl ändå inte begära av mig tycker jag, jag försöker ju ändå så gott jag kan. En av dom som jobba där, nämner inga namn, men hon var riktigt jävla taskig inte alls kul. Sen slog jag i huvudet i en hylla så jävla hårt så jag höll på att svimma och har en bula i huvudet nu. Efter jag hade slutat höll jag på att ramla ihop och spya. Jag mådde inte alls bra, vet inte vad som hände men var riktigt hemskt iaf. Hoppas denna dagen blir bättre. Jobbar idag mellan 15.00-19.30  . Önska mig lycka till!


Idag så har jag sovmorgon eftersom jag har en halvdag att ta ut. Så ska börja ungefär vid halv 11. Skönt att jag ändå fick sova ut idag :) Så direkt efter skolan så börjar jag jobba. Nu ska jag fan visa att jag kan, iaf göra så gott jag kan.

Förövrigt så gick ju Charlotte vidare igår :D Riktigt roligt. Missa hennes uppträdande men såg när hon gick vidare.







Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: åh va drygt :/

2008-05-23 @ 12:44:09
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Linda

hoppas att det gick bättre idag!

2008-05-23 @ 20:48:22
URL: http://hiphopstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0